Szkolenia, program, plan realizacji dostosowywane są do specyfiki i potrzeb Klienta.
Szkolenia są odpowiedzią na złożony socjologicznie system komunikacji ludzkiej w szczególnie ważnym aspekcie kontaktu relacji w zespole, relacji manager – pracownik, grupa pracowników, sprzedawca – klient, itp.
Zajęcia skierowane są do osób bezpośrednio komunikujących się z klientami, z pracownikami i podwładnymi, ....
Podczas zajęć budowana jest siatka wzajemnych zależności, które uczestnicy wspólnie analizują i zmieniają w trakcie praktycznych warsztatów.
Spostrzeżenia współpracującej grupy pozwalają na znalezienie i rozwiązanie ukrytych problemów oraz zrozumienie motywów działań partnerskiej strony.
Bezpośrednie zaangażowanie uczestników w przebieg zajęć zostaje zwielokrotnione dzięki metodzie aktywnego współdziałania (bezpośrednie prowokowanie do zajęcia określonych postaw w aranżowanych sytuacjach).
Doświadczenia płynące ze szkoleń pozwalają uczestnikom na: